Práca & podnikanie
Mal by byť váš zoznam úloh na papieri alebo v telefóne?
Najskôr sa pozrime na obe alternatívy:
Zoznam úloh v telefóne
V ostatných rokoch sa čoraz viac stali mobilné telefóny dôležitou súčasťou našich životov. Nosíme ich prakticky všade a práve to je výhodou tejto alternatívy. Či už ležíte v posteli alebo ste na nákupe, vždy si môžete do zoznamu niečo pripísať, prípadne ho skontrolovať. Ďalším plusom je množstvo aplikácií, ktoré sa vám snažia zvýšiť produktivitu. Môžete si v nich úlohy presúvať, stanovovať im prioritu, nastaviť pripomienky a podobne. Niekto však má problém zžiť sa s nimi a zadávať úlohy ťukaním do telefónu. Pre niekoho sú tie aplikácie zložité. Navyše, mobil slúži pre mnohých aj ako rozptýlenie.
Zoznam úloh na papieri
Aj napriek tomu, že papier hlási ústup, papierové „to-do listy“ sú stále pre mnohých populárnou voľbou. Okrem ich čara majú jednu výhodu – sú primitívne jednoduché a fungujú. Ide o najľahšie riešenie – potrebujete len papier a pero. Systém zapisovania a manažmentu úloh je potom už na vás. Existuje ich pritom viacero. Navyše, existujú aj kompaktné riešenia, ktoré môžete pohodlne nosiť so sebou všade podobne ako mobil. Zoznam máte v práci vždy na očiach. Nevýhodou je, že vás neupozorní na časovo senzitívne úlohy, že v ňom nemôžete úlohy vyhľadávať alebo si ich popresúvať. To posledné môžete, ale za cenu škrtancov. To môže byť ale aj plus.
Ako si vybrať? Bude to mobil alebo papier? No, voľba je na vás. Ak si nie ste vo svojej voľbe stále istí, tak by ste mali vyskúšať obe alternatívy a nakoniec si zvoliť tu, ktorá bola pre vás prirodzenejšia a najpohodlnejšia.
Zdieľať článok na Facebooku
Zaujal vás tento článok?
Staňte sa naším fanúšikom a nepremeškajte ďalšiu príležitosť rásť!
Mohlo by vás zaujímať
V akej oblasti chcete pomôcť?
Motivácia & inšpirácia
Zdravie & vitalita
Práca & podnikanie
Peniaze & bohatsvo
Život a vzťahy
Osobný rast