Práca & podnikanie
Štyri znaky, že váš produkt bude prepadák
1. Poslanie produktu je nejasné – každý produkt by mal mať svoje jasné poslanie, ktoré by odpovedalo na otázku, prečo by ho mal človek kúpiť a používať. Aký je problém, ktorý produkt rieši? Kto si ho kúpi? Toto potrebujete vedieť jasne zodpovedať.
2. Váš marketing je nedostatočný – môžete mať aj ten najlepší produkt na svete, ale ak o ňom nikto nevie, tak na ňom nezarobíte. A v tom je úloha marketingu. Ešte pred spustením musíte mať jasno v tom, ako budete produkt propagovať. Ako ho budete predávať. Musíte nastaviť správne cenu, popracovať na obale, premyslieť si reklamnú kampaň a podobne.
3. Spätná odozva je žiadna alebo negatívna – najlepším spôsobom, ako zistiť potenciál produktu, je nechať ho otestovať menšou skupinou ľudí a zozbierať od nej spätnú väzbu. Ak prichádza negatívna, máte čas na produkte popracovať, prípadne jeho spustenie zrušiť. V závislosti od charakteru pripomienok a kritiky.
4. Naznačuje vám to vaša intuícia – niekedy stačí k správnemu rozhodnutiu počúvať samých seba. Čo vám hovorí vaša intuícia? Ste z produktu nadšení alebo máte obavy? Trh bude mať rovnaké obavy, ako vy. Ak necítite, že je správne produkt spúšťať, nenechajte sa prehovoriť na jeho spustenie. Neignorujte vašu intuíciu.
Zdieľať článok na Facebooku
Zaujal vás tento článok?
Staňte sa naším fanúšikom a nepremeškajte ďalšiu príležitosť rásť!
Mohlo by vás zaujímať
V akej oblasti chcete pomôcť?
Motivácia & inšpirácia
Zdravie & vitalita
Práca & podnikanie
Peniaze & bohatsvo
Život a vzťahy
Osobný rast